ארונות קודש מהודרים

אם חיפשתם מידע על ארון קודש מהודר – אתם במקום המדויק. בניית ארונות קודש לבית כנסת היא אמנות לכל דבר. ארון קודש הוא ללא ספק אחד הפריטים החשובים בבית הכנסת וככזה הוא זוכה למלוא תשומת הלב והכבוד הראוי מאמן העץ אשר מכין אותו. ארונות הקודש הם אחד הפריטים המעוטרים ביותר בבית הכנסת אם לא המעוטר שבהם, כאשר נהוג לגלף בו סמלים יהודיים, משפטים מן התנ"ך, עשרת הדיברות, שבעת המינים ועוד. כיום בבתי הכנסת ניתן לראות בעיקר שני סוגים של ארונות קודש ; האחד הוא גומחה בתוך הקיר אשר נסגרת באמצעות דלתות, והסוג השני הוא ארון שלם עשוי עץ אשר ממוקם בסמוך לקיר.

ארונות קודש מהודרים – הוד והדר

כאשר ניגשים לבחור את בעל העסק אשר יספק לכם ארון קודש מהודר לבית הכנסת יש לקחת בחשבון מספר דברים:

  • הניסיון בבניית ארונות קודש
  • טיב העבודה
  • וכמובן התקציב שעומד לרשותכם.

דבר נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא מקום ייצור העבודות – ישנם בעלי עסק אשר מזמינים עבודות עץ מחו"ל, עבודות אשר לעיתים טמאות מסיבות שונות ואינן ראויות להיות בבית הכנסת.

ארונות קודש מהודרים

רהיטי העץ לבית כנסת מבית "הוד והדר" מיוצרים כולם בארץ ישראל בידיים יהודיות ועל פי מסורת ישראל. כל פריט נעשה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר כמו עץ מלא / עץ גושני, פורניר, בירץ ועוד. העבודות מגולפות בקפידה בעבודת יש קפדנית ומקורית, כל עבודה עם העיצוב הייחודי שלה.

ארונות קודש מהודרים המתאימים לכל בית כנסת

ארונות הקודש של "הוד והדר" מותאמים כמו כפפת יד לבית הכנסת. טרם תחילת העבודה נגיע לבחון את בית הכנסת, את עיצובו, את רוחו ואת המגבלות הפיזיות הקיימות במקום. התאמה נכונה של הארון תהפוך את השימוש בו לקל ונוח, את מראהו להולם ומרשים ואת עמידותו לארוכת שנים.

החברה שמה דגש על יצירתיות וחדשנות, זו הסיבה מדוע לא תמצאו אצלנו עבודות מוכנות שנקנו במקום אחר. כל עבודה הינה מקורית ומעוצבת בגילוף ידני או בלייזר תוך התאמה אישית לצורכי בית הכנסת והלקוח. 

למידע נוסף כנסו למאמרים הבאים:

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן