ספריות קודש מעוצבות

ספריות קודש מעוצבות הינן פריט נדרש בכל בית כנסת; הן ממוקמות בעזרת גברים ובעזרת נשים, ואף בבתי המדרש המודים לבתי הכנסת.

הוד והדר מייצרים ומעצבים רהיטים לבתי כנסת ברחבי הארץ, והנגרים המקצועיים יוצרים עיצובים מרהיבים ומקוריים לאווירה קדושה וייחודית.

תפקידן של ספריות קודש מעוצבות

עבור רבים, צמד המילים בית כנסת מזכיר באופן כמעט אוטומטי את פעולת התפילה. למען האמת, בית הכנסת הוא הרבה יותר מרק בית תפילה. רבים מגיעים אליו כדי להרחיב את הידע וללמוד עוד על היהדות, מספרים רבים המאוחסנים בתוך ספריות קודש מעוצבות הנמצאות בבתי הכנסת:

  • בספריית הקודש נמצאים ספרים אשר מהם לומדים בשבתות וחגים, בשיעורים בבית הכנסת. השיעורים מתבססים על ספרי תורה שנים, מסכות שונות ועוד.
  • במקרים אחרים מתארגנות קבוצות לימוד בבית הכנסת, ועבורם עומדות ספריות קדושה הכוללות ספרים בכל תחומי הלימודים הרלוונטיים לקבוצות אלו.
  • לעיתים, ישנם הבוחרים להגיע לפני תחילת התפילות, ולנצל את הזמן ללמידה. הספריות עומדות לרשותם מלאות בספרי קדושה מהם יוכלו ללמוד ולהרחיב את אופקיהם.

לקריאה נוספת על ארון קודש, לחצו כאן >>

ספריות מהודרות ומלאות פאר – עם הוד והדר

ספריות קודש מגיעות במגוון גדלים, צורות ועיצובים, בהתאם לבית הכנסת אליו הן מיועדות. העץ הוא כאמור נמנה בין חומרי הגלם האהובים ביותר, מכיוון שהוא משרה אווירה נעימה, ביתית ועם זאת – יוקרתית ומרשימה, כיאה למקום הקדוש.

אם אתם עומדים בפני פתיחתו של בית כנסת חדש, או שאתם מרגישים שהגיע הזמן להאיר שוב את האווירה לבית הכנסת, פנו עוד היום להוד והדר.

המומחים שלנו יבינו יחד אתכם את הדרישות והצרכים שלכם מהריהוט המיועד, וייגשו לעבודה, בסופה יתקבל מוצר המתאים בדיוק לבית הכנסת, לעיצוב הקיים ולדרישות הלקוח.

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן