ריהוט מעוצב בהתאמה אישית לבתי כנסת

בית הכנסת הוא אחד המקומות, אם לא המקום הקדוש והיקר ביותר ללבו של כל יהודי. כאן נפגשת הנפש עם בורא עולם, כאן נערכות כל התפילות, עולות הבקשות והתחינות. ריהוט לבתי כנסת הוא עסק מבוקש במיוחד, מכיוון שישנם אנשים המבלים שעות על גבי שעות בבית הכנסת, ועל מנת לסייע להם להפוך את השהות ליעילה ונעימה יותר, המטרה היא להציב ריהוט איכותי ואם אפשר – גם מעוצב למשעי.

מה כולל ריהוט לבתי כנסת

  • ארונות קודש – ריהוט לבתי כנסת כולל פריטים שונים, כשאחד החשובים ביניהם הוא ארון הקודש. הוא לב ליבו של בית הכנסת, בו מאוכסנים ספרי התורה הקדושים, והוא מעוצב בטוב טעם ובולט, בדרך כלל גם ימוקם לעיני כל.
  • בימות – הבימה ממוקמת במרכז אזור הגברים בבית הכנסת, היא מעט מוגבהת כך שגם דרך עזרת הנשים יוכלו לראות אותה, ועל מנת שעיניי כולם יהיו נשואות אליה. לבימה זו עולה החזן, או בעל הקורא. מכיוון שתמיד יהיה מי שיעמוד עליה, רצוי שהעץ ממנה תהיה עשויה יהיה איכותי.
  • ספסלים – המתפללים והמתפללות יושבים כל אחד באזור שלו, ולעיתים שעות ארוכות. בעל המקצוע ידאג לייצר את הספסלים ואף לרפד אותם על מנת שיהיה נוח לבאי בית הכנסת לשבת ולהתרכז בתפילה.
  • ספריות קודש – הספריות מלאות בספרים קדושים לרווחת המתפללים והמתפללות, לזמני התפילה והזמנים שביניהן לצורך למידה.

הריהוט הוא חלק מהאווירה

כפי שאתם ודאי יודעים עוד מהבית הפרטי שלכם או בית העסק, לריהוט יש השפעה ישירה על האווירה והתחושה האישית. חברת הוד והדר מייצרת רהיטים לבתי כנסת באיכות מושלמת וברמה הגבוהה ביותר שיש. פנו אלינו גם אתם, ובואו לעצב את המקום הקדוש ביותר לכם, ולסביבתכם.

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן