ריהוט איכותי לבתי כנסת

ריהוט טוב הוא ריהוט אשר מחזיק לאורך זמן. ומה מחזיק יותר מאשר עץ גושני מלא ? כנראה שזו הסיבה מדוע ריהוט לבתי כנסת מורכב ברובו מעץ מלא. לבתי הכנסת יש רצון מובהק שלא לשנות מדי כמה שנים את הריהוט משום ששיפוצים מסוג זה מגבילים את פעילות בית הכנסת. במידה והנכם משפצים את בית הכנסת הקיים או בונים אחד חדש – קרוב לוודאי שלא תרצו לעשות זאת שוב בזמן הקרוב, תרצו לפנות לחברה אחת אמינה ומקצועית אשר תספק עבורכם את כל מגוון עבודות העץ הדרושות לריהוט לבתי כנסת תוך התחשבות בעיצוב בית הכנסת ובתקציבכם. הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא לפנות לחברת "הוד והדר – האומנות שבקודש".

ריהוט לבתי כנסת ברחבי הארץ

כל אדם אשר נמצא בבית הכנסת מתרשם מן המקום בו הוא נמצא. הרושם מתקבל מהכיסא עליו הוא יושב, מעיצובו של ארון הקודש, מבימת החזן, מהמחיצות המפרידות בין הגברים לנשים וכדומה. כל אלה צריכים לעמוד בסטנדרט גבוה אשר הולם את מעמד בין הכנסת, מתאים לעיצובו ונראה מהודר ומכובד כיאה לפריט במקום קדוש. את רהיטי העץ המעוצבים מבית הוד והדר תוכלו לבחור מסוגי העץ האיכותיים ביותר :

  • עץ אלון
  • עץ בוק
  • עץ אגוז
  • עץ מהגוני
  • ועוד

משדרגים את בית הכנסת בעץ איכותי

חברת "הוד והדר" פעילה בתחום העץ כבר קרוב ל-2 עשורים ומציעה את השילוב המושלם בין ניסיון ליצירתיות, בין שירות אישי לבין עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. העובדים שלנו ישמחו להגיע לבית הכנסת, לבחון את עיצובו, לקחת את מידותיו ולהתאים עבורכם את הריהוט הכי טוב ונכון. את ההובלה וההתקנה נבצע ביעילות וזריזות כך שתוכלו לחזור להשתמש בבית הכנסת במהירות האפשרית. אנו מספקים שירות למאות בתי כנסת ברחבי הארץ אשר נהנים ממוצרים שישרתו אותם לשנים ארוכות.

פנו כעת להוד והדר ושדרגו את בית הכנסת במוצרי עץ איכותיים.

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן