מחיצות עץ לבית כנסת

מחיצות לבית כנסת משמשות בעיקר להפרדה בין עזרת נשים לעזרת גברים בבית הכנסת, בהתאם למקובל ביהדות – ליצור הפרדה בין גברים לנשים בבית הכנסת. הדבר מקובל ומוכר עוד מתקופת שמחת בית השואבה, בה נבנה אזור מיוחד לנשים בו יכלו לערוך את תפילותיהן יחדיו, בנפרד. כיום, עזרת הנשים בבתי הכנסת נמצאת בדרך כלל מעל לגברים, על אף שעדיין משתמשים במחיצות בבתי כנסת שונים.

סוגים שונים של מחיצות לבית כנסת

אחד הדברים החשובים שיש לזכור בעת התקנת מחיצות לבית הכנסת הוא העובדה שגם לנשים יש קשר אדוק ובלתי נפרד לנעשה בבית הכנסת בכל זמן. מוקדי ההתרחשות קורים בדרך כלל באזור הגברים, וייתכן שישתנה במהלך התפילות. משום כך יש להתחשב בנשים, ולהתקין את המחיצות בצורה שתאפשר להן לקחת חלק, או לפחות לאפשר קשר חזותי עם המתרחש בבית הכנסת בזמן נתון. חברת 'הוד והדר' מתמחה בייצור מחיצות דקורטיביות מעוצבות ממגוון סוגים:

  • מחיצות לעזרת נשים
  • מחיצות ניידות
  • מחיצות קבועות
  • מחיצות מתקפלות

עבודות בהתאמה אישית

אנו בהוד והדר מייצרים מחיצות דקורטיביות בעיצובים ייחודיים, המעוטרות כולן באלמנטים מהעולם היהודי. המחיצות ישתלבו בצורה נפלאה בכל בית כנסת, כאשר את המחיצות ניתן להזמין כמחיצות נייחות או ניידות. כל הפריטים שלנו מיוצרים מעץ איכותי, ומעוטר למשעי – הכל פרחי מוחם של אמני העץ שלנו. למקום הקדוש ביותר, מגיע היחס הטוב ביותר, וזה בדיוק הזמן ליצור עמנו קשר ולהזמין את הריהוט היוקרתי והמרשים שיהפוך במהרה לחלק בלתי נפרד מעיצוב בית הכנסת שלכם.

לפרטים נוספים על ארון קודש, לחצו כאן >>

החברה עוסקת מעל לשני עשורים בייצור והתקנת כל הרהיטים הנדרשים לבתי הכנסת ובתי המדרש, ושמה לעצמה למטרה להוביל את התחום בארץ, עם מיטב המוחות, בידיים יהודיות בלבד, ובתשומת לב מלאה לכל לקוח.

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן