כסאות לבתי כנסת | ריהוט לבתי כנסת ומוסדות

תהליך עיצובו של בית כנסת הוא תהליך מורכב הטומן בחובו אחריות רבה. בשונה מעיצוב הבית הפרטי שלנו המשפיע על חיינו בלבד, עיצוב בית הכנסת משפיע על עשרות ומאות אנשים מדי יום. כסאות לבתי כנסת הם חלק נכבד מסך העיצוב של בית הכנסת מכיוון שהם ממלאים חלק גדול מן החלל. כסאות בית כנסת יכולים להגיע במגוון אפשרויות, כאשר מעבר למקום ישיבה הכיסאות גם משמשים כמקום לאחסון ספרים והנחתם במהלך התפילה. מעבר לצורה ולצבע של כסאות בית כנסת ניתן לבחור בכיסאות עם ריפוד או ללא ריפוד, עם מקום להנחת הרגליים ופרזולים שונים.

רוכשים כסאות לבתי כנסת | ריהוט לבית כנסת ומוסדות

כסאות בית כנסת כמו גם ריהוט לבית כנסת ומוסדות תוכלו לרכוש אצל אמני העץ של "הוד והדר" המתמחים בייצור רהיטים לבתי כנסת. העבודות כולן עשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר כמו עץ אלון, בוק ומהגוני כאשר העבודות הן מעץ גושני מלא. הדבר מבטיח את איכות המוצר, את אריכות ימיו ואת התאמתו לאווירה המרשימה והמכובדת שאתם רוצים ליצור בבית הכנסת.

חשוב לזכור כי לכל בית כנסת מתאימות עבודות אחרות. העבודות צריכות להיות מותאמות באופן אישי לפי פרמטרים כמו גיל בית הכנסת, סוג בית הכנסת (ספרדי או אשכנזי), אופי ציבור המתפללים והתקציב העומד לרשותכם. לאחר בחינה מדוקדקת של הסעיפים הנ"ל נוכל לגשת לתהליך הכנת ועיצוב רהיטי בית הכנסת.

מעוניינים לשמוע פרטים על ארון קודש? לחצו כאן >>

"הוד והדר" כסאות בית כנסת בעיצובים מהודרים

רגע לפני שאנו ניגשים למלאכת העבודה חשוב לנו שתדעו כי הגעתם למקום משפחתי ואוהב. אנו מעריכים כל הזדמנת שיש לנו לרהט ולשפץ בתי כנסת ושמים דגש על שירות אישי ואדיב. כל פרויקט, כל פריט, כל רעיון מתחיל מאפס – פרי מוחו ויצירתו של האמן מעץ. העבודות כולן הן מקוריות ונעשות בעבודת יד תוך השקעה בפרטים הקטנים ביותר. "הוד והדר" מחכים לשיחתכם, נשמח לייעץ לכם בכל זמן.

מחפשים ריהוט לבתי כנסת ומוסדות? שווה להעיף מבט גם על: ספסלים לבית כנסת.

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן