ארונות קודש קטנים מעוצבים

ארון הקודש הינו פריט ייחודי המותאם באופן פרטני לבתי הכנסת על פי קריטריונים מגוונים.

ניתן לרכוש בין היתר ארונות קודש גדולים, ארונות קודש קטנים וכל אלו כמובן בהתאם לגודל בית הכנסת.

לא משנה באיזה גודל הזמנתם את ארון הקודש שלכם, זכרו שעליו להיות ממוקם תמיד בקיר המזרחי – לכיוון הכותל המערבי בירושלים. בכל בית כנסת זהו כיוון התפילה, לא משנה היכן בית הכנסת נמצא.

למי מיועדים בדרך כלל ארונות קודש קטנים

ארון הקודש הוא לב ליבו של בית הכנסת, ומשום כך עליו גם להיות האלמנט היפה והמהודר ביותר, בין אם מדובר בארון קטן יחסית:

  • אספנים פרטיים – לא תאמינו, אבל ישנם אנשים שבאמתחתם ספרי קודש יחידים במינם ויקרים מפז. על מנת להגן ולשמור על פריטים יקרים אלו, בדרך כלל יזמינו האספנים ארונות קודש קטנים וייחודיים המתאימים בדיוק לגודלם של הספרים שברשותם, וכך גם להעלות את הערך שלהם וגם להגן עליהם יותר ביעילות.
  • בתי כנסת קטנים – ישנם בתים פרטיים שהסבו חלל אחד שלהם לטובת הפיכתו לבית כנסת בו יכולים תושבי השכונה או החברים הטובים להתאגד, להתפלל וללמוד יחדיו. בבתי כנסת קטנים אלו, תהיה כמובן דרישה לארון קודש קטן יותר. כמובן שניתן יהיה לעצב אותו בהתאם לטעם הלקוח ודרישותיו הנוספות.

עיצוב מושלם לכל פריט

האמנים של חברת הוד והדר משקיעים את נשמתם ביצירת הרהיטים האיכותיים ביותר לכל בתי הכנסת הזקוקים להם, כולם מחזיקים בניסיון רב שנים בתחום ומודעים לחשיבותה של עבודתם.

איכות ואמינות חרוטות על דגלנו, ואנו מזמינים גם אתכם ליהנות מריהוט ברמה הגבוהה ביותר, בעיצוב מהודר ומפואר כיאה למטרה לשמה הוא נוצר.

הזמינו גם אתם הריהוט החדש שלכם, רק מהוד והדר – צרו קשר

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן