ארון קודש קטן לבית

כשמדברים על בתי כנסת, מיד עולה תמונה של מבנה גדול ומהודר הממוקם במרכזה של שכונה. אך האמת היא שלצד בתי כנסת אלו, ישנם בתי כנסת קטנים יותר הנמצאים בבתים פרטיים, דירות מגורים ואפילו גני ילדים.

ארון קודש קטן לבית הינו מוצר מבוקש אפילו יותר ממה שנדמה לכם!

ארון קודש קטן לבית – עיצוב גדול מהחיים

ארונות הקודש כולם ממוקמים בקיר המזרחי של בתי הכנסת כך שכיוון התפילה יהיה תמיד ירושלים, בדגש על הכותל המערבי.

לצד ארונות הקודש הגדולים, ארון קודש קטן הינו גם כן פריט שניתן למצוא:

  • גני ילדים – ישנם כמובן גני ילדים מהמגזרים הדתיים, אשר עורכים מידי יום תפילות ולומדים לעומק על ספר התורה. על מנת להגן על הספר שברשות הגן, יניחו אותו בתוך ארון קודש קטן המתאים למידותיו, ולגודלו של הגן.
  • פריטי אספנות – ישנם אנשים המחזיקים בספרי קודש יקרים ויוצאי דופן. מן הסתם ירצו לשמור עליהם ככל הניתן, ועל כן יזמינו ארון קדושה קטן בהתאמה אישית לספר שבאמתחתם.
  • בתי כנסת פרטיים – בשכונות מסוימות מתגוררים כאלו שהחליטו להקים בית כנסת זעיר משלהם לטובת השכונה, הבניין, ואפילו רק לטובת המשפחה הקרובה. בתי כנסת קטנים אלו אינם יכולים להכיל כמות גדולה של אנשים, ומפאת גודלם – גם ארונות הקודש יהיו חייבים להיות מעוצבים בהתאם ולפיכך יבחרו בארון קודש קטן.

פריטים ייחודיים ומקוריים רק אצל הוד והדר

לבית הכנסת מגיעים כדי להתפלל, ללמוד, ואפילו כדי לערוך אירועים. על המקום להיות מעוצב למשעי, בכבוד הראוי לקדושתו של בית הכנסת.

נעים להכיר, אנו בחברת הוד והדר מתכננים ומייצרים ריהוט לבתי כנסת עבור עשרות לקוחות, כבר מעל לעשור. עכשיו גם אתם יכולים ליהנות מארון קודש קטן לבית בעיצוב מפואר ומעוצב, שישמש אתכם ואת באי בית הכנסת לאורך זמן.

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן