ארון קודש מעוצב לבית כנסת

ישנם בתי כנסת בסגנונות רבים; ספרדיים, אשכנזיים, רפורמיים, אורתודוקסים, וותיקים ומודרניים. המשותף לכולם הוא הימצאותו של ארון קודש לבית כנסת שהוא חלק בלתי נפרד מהווייתו של בית הכנסת באשר הוא.

מדובר בפריט החשוב ביותר בכל בית כנסת, אשר בתוכו כמובן נמצאים ספרי הקודש היקרים מפז. אליו נשואות עיניי כל המתפללים, והוא הפריט המפואר והמהודר ביותר שקיים בכל בית כנסת.

ארון קודש לבית כנסת באיכות גבוהה ועמידות לאורך זמן

ארון קודש לבית כנסת – כל בית כנסת, יהיה ממוקם כך שכיוון התפילה יהיה ירושלים, לכותל המערבי. על הארונות להיות מיוצרים מחומרים עמידים ואיכותיים, כך שיחזיקו מעמד זמן רב יותר ויוכלו לבצע את תפקידם ולהגן על הספרים שבתוכם בצורה טובה יותר.

הוד והדר הינה חברה העוסקת בייצור ושיווק רהיטי קדושה, לרבות ארונות קודש.

אצלנו, הפריטים מיוצרים בעץ איכותי:

  • עץ אלון
  • עץ מהגוני
  • לבידים מצופי פורניר
  • פרזולים מפוארים
  • עץ אגוז
  • ועוד

לבית הכנסת שלכם מגיע הטוב ביותר – רק אצל הוד והדר

מעל לשני עשורים שאנו בהוד והדר מתכננים, מייצרים ומתקינים פריטים יוצאי דופן, מרשימים וייחודיים לבתי כנסת ובתי מדרש מכל קצוות הארץ.

המומחים שלנו מתאימים את הריהוט בהתאם לדרישות הפרטיות של הלקוח, בהתאמה מדויקת לעיצוב הקיים בבית הכנסת או בעיצובים מקוריים.

בנוסף לכך אנו מייצרים מחיצות, ספריות, ספסלים, פינות הנצחה לכניסה לבית הכנסת ועוד.

אתם ודאי יודעים שלאווירה יש קשר ישיר לעיצוב – גם בבית וגם בבית העסק, ובעיקר מקום קדוש כמו בית הכנסת. הרהיטים שלנו מיוצרים באיכות גבוהה, תוך הקפדה על הפרטים, אמינות והקשבה לצרכי הלקוח ודרישותיו מהריהוט החדש שאנו מייצרים עבורו.

אנו שמחים שבחרתם בנו, ושמחים לעמוד לשירותכם!

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן