ארון קודש לבית כנסת

בניה או שיפוץ של כל בית כנסת מתחילה מהזמנת ארון קודש לבית כנסת. ארון הקודש הוא הבסיס של בית הכנסת, הוא המקום המרכזי אליו נשואות עיני המתפללים, לכן יש להשקיע מאמץ וזמן רב בתכנונו ובעיצובו. ארון הקודש מכיל את ספר התורה הקדוש וראוי כי הוא יהווה דוגמא לרמת ההשקעה והפאר של בית הכנסת. ארון קודש לבית כנסת בהתאמה אישית ייצור רושם חיובי על הנוכחים, יעצים את האווירה ויתרום לתחושה של הוד והדר אשר נועד ליצור בית הכנסת.

ארון קודש לבית כנסת בהתאמה אישית

ארון הקודש צריך להתאים מהבחינה העיצובית לעיצובו של בית הכנסת כולו. ישנם בתי כנסת ספרדיים לעומת אשכנזים, בתי כנסת אורתודוקסיים לעומת רפורמים, בתי כנסת ישנים לעומת בתי כנסת חדישים – כל אחד והעיצוב שלו. אין צורך שתשברו אתה ראש כיצד להתאים את ארון הקודש לבית הכנסת, תוכלו פשוט להזמין את המומחים של "הוד והדר" להתרשם מן העיצוב הנוכחי ולהתאים אתה הארון הנכון יותר עבורכם.

שירותי החברה כמובן אינם מסתכמים בארונות קודש, כאשר בנוסף תוכלו להזמין את כל פרטי הריהוט להם אתם זקוקים, כמו גם שלטים, ויטראז'ים לחלונות, מחיצות לבית כנסתבימה לבית כנסתכסאות לבית כנסת ועוד.

ארון קודש לבית כנסת בהתאמה אישית נעשה בעבודת יד ייחודית ומגולפת בעץ איכותי.

כיצד תבחרו את סוג העץ הנכון?

הדרך הקלה ביותר היא לפנות למומחים בעבודות עץ;

"הוד והדר – האומנות שבקודש" ישמחו לייעץ לכם ממיטב ניסיונם לאחר בחינה מדוקדקת של צרכי הלקוח. את הבחירה יש לבצע בהתאם לתקציב, לעיצוב הקיים וכמובן בהתאם לחזון שלכם. תוכלו לבחור בין עבודות עץ המורכבות מ:

  • עץ אלון
  • עץ אגוז
  • עץ מהגוני
  • לבידים מצופי פורניר
  • פרזולים מהודרים

עבודות העץ מבית "הוד והדר" מיוצרות כולן בארץ ונעשות בידיים יהודיות בהתאם לכל כללי המסורת. אנו נותנים שירות לבתי כנסת מכל הסוגים בכל רחבי הארץ, פנו אלינו כעת ונשמח לעזור לכם לבחור את עבודת העץ הנכונה ביותר עבור בית הכנסת.

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן