ארון ספרי קודש

ארון ספרי קודש בהתאמה אישית של הוד והדר – חברתנו עושה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר שימוש בעץ מלא, פורנירים, בירץ, שילוב של חריטות על עץ מלא.

כשניגשים לבנות בית כנסת חדש או לשפץ אחד קיים, ארון ספרי קודש הוא אחד הדברים הראשונים שיש לתת עליהם את הדעת. ארון זה נועד להכיל את כל ספרי הקודש של בית הכנסת כמו סידורים, ספרי תורה, שולחן ערוך, ספרי רבנים וכדומה. ארונות אלה צריכים להתאים לעיצובו של חדר הכנסת, לשדר הוד והדר ולשרת את בית הכנסת לשנים ארוכות. הרהיטים אשר מרכיבים את בית הכנסת הם חלק בלתי נפרד מן הקדושה של המקום וחשובים לשמירת הייצוגיות. רהיטים לא ראויים ובלויים משדרים לנוכחים זלזול וחוסר השקעה במקום, ולכן – כדאי להשקיע כמו שצריך בארון ספרי קודש. 

ארון ספרי קודש בהתאמה אישית

מכיוון שבית הכנסת הוא מקום קדוש אשר נועד ליצור סביבה נעימה למתפללים – הריהוט צריך לשדר את המסר הנכון. לכל בית כנסת יש את האופי שלו, חלקם מאופקים וחלקם מפוארים, חלקם מודרניים וחלקם מסורתיים. לכל בית כנסת יש להתאים את העיצובים הנכונים אשר ישמרו על כבודו ועל קדושתו.

על מנת לבצע התאמה נכונה של ארון ספרי קודש או כל ריהוט אחר, תוכלו לפנות לשירותי "הוד והדר" – חברה המתמחה בעיצוב חללים פנימיים וחיצוניים בבתי כנסת. מוצרי החברה כוללים בין היתר:

הוד והדר – הקדושה שבעץ בארון ספרי קודש

"הוד והדר – האומנות שבקודש" מתמחים בעבודות עץ בעבודת יד עבור בתי כנסת. העבודות נעשית מסוגי העץ הטובים ביותר באיכות הגבוהה ביותר על מנת להבטיח את טיב התוצאה. העבודות נעשות על ידי שימוש בעץ גושני/ עץ מלא, פלטות בציפוי פורניר ועוד. בכל רהיט מושקעת נשמתו של אמן העץ אשר מתעמק בכל פרט ופרט שהוא עושה, תוך התאמה אישית של הרהיט לאופיו של בית הכנסת. הגילופים נעשים בעבודת יד כמו גם גילוף צורני בעזרת מכונה או לייזר.

עבודות העץ של "הוד והדר" מבטיחות להיות מהודרות ומרשימות כיאה לעבודה אשר תוצב בבית כנסת ותשרת את המתפללים לשנים רבות קדימה. פנו אלינו כעת וגלו את הקדושה שבעץ.

להתרשמותכם, מספר ארונות ספרי קודש בעיצובינו

השארת הודעה מהירה

השארת הודעה

השארת הודעה מהירה

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני
דילוג לתוכן